AdverSize Matters – Ueb Dizain Iz Pis Of Cheic

RATP Iasi transport in comun ca rahatul plutitor pe garla

Posted in Plangeri sau deplangeri by adversize on Martie 18, 2008

RATP Iasi – o adunatura de idioti incompetenti care angajeaza pe posturile de „soferi” alta adunatura de idioti cu 4 clase primare, gen Odiosu’.
Eu, ca sa ajung la scoala din Tatarasi, trebuie sa iau tramvaiul 1. Domnul „sofer”, a.k.a fucking moron, care abia isi poate scrie numele, s-a gandit ca-si poate lua pauza de cafea putin mai lunga. Astfel, eu, jupanul student fara o letcaie in buzunar si morcovit nevoie mare ca intarzii la un drac de seminar si o pun de-o restanta pt ca profu’ nu e chiar ceea ce numim „de treaba” si nu ma baga in examen daca nu am un nr. fix de przente, eu astept…si astept… si de la 14:10 pana la 14:56 NU VINE nici un futut de tramvai pe care sa scrie 1 si sa ma duca in Copou, la scoala!! Dar vine, stati linistiti, pe la 15:15, greu si plin-ochi de lume, toti cu fetele trase de figuri de ceara perfect conservate. Toti iritati, toti cu injuraturi pregatite si gata sa te impinga in orice directie, numai sa nu intarzie. Si, credeti-ma, daca esti tare, poti intra in cele din urma in tramvai. Dar nu recomand asta nimanui. Tre’ sa fii tare de coate si pregatit sa te iei la injuraturi sau suturi cu toti cocalarii de tigani sau, mai fain, cu intreaga mosnegime/babetime plimabtoare care circula pe gratis!

Vezi: Ziarul de Iasi
Si gata cu restanta! Timp in care, pe aceeasi linie (pana in Piata Unirii) trece tramvaiul 3. Dar nu DOAR un tramvai 3, ci TREI tramvaie 3. Mai pline, sau mai goale, nu conteaza. Ce conteaza e ca studentimea face/plateste cel mai mult la RATP in tot orasul asta de cacat, iar tocmai lor nu li se pune un tramvai in plus, ca, vezi doamne, astia si-asa sunt vai de mama lor, nu spun nimic, nu se baga in seama, tin gura mica si tac. Si asa e! Daca dai telefon la 0800 sau nush cat (gratuit, desigur) si le spui ca ai probleme datorita serviciilor de rahat pe care le ofera (gen RDS.RCS), te aburesc si 3 ore la telefon si tu, clientul, NU AI REZOLVAT NIMIC! Pt ca ii doare in cur pe ei daca eu servicii bune sau nu, doar sa scoata ceva de pe spinarea ta. Asa o sa mearga multa vreme, pt ca domnii clienti accepta astfel de servicii si nu boicoteaza sub nici o forma asfel de magarii adresate lor, clientilor. Daca tot trece 3-ul pe acolo, veti spune, de ce nu am luat 3-ul pana in Piata Unirii macar, si de acolo perpedes? Ei bine, pentru ca NU m-am gandit ca au sa faca faza cu tramvaiul 1 o saptamana intreaga si pt ca daca tot am dat banii pe abonament la TRAMVAI ca sa merg pana in Copou nu am nici un motiv sa merg cu un AUTOBUZ, sau PE JOS pana acolo. RATP? Bullshit! Incompetenti care isi bat joc si tin musai sa demonstreze ca o afacere gen microbuze (cu care, by the way, e si mai aventuros sa circurli) poate sa mearga foarte bine pt ca pe ei ii doare sub turul pantalonilor daca le iese anual un castig net satisfacator.
Daca intri pe site-ul lor (da, au si asa ceva, sunt moderni, eficienti si, desigur, inabordabili) ai spune ca sunt o regie serioasa, care presteaza servicii de calitate! Ptiu! O gluma cu totul!
Vezi si:
1.

RATP Iasi cumpara autobuze second-hand

2.

RATP nu face fata
3.
RATP Iasi loveste din nou
4.

RATP – povestea porcilor

Si cu asta NU am terminat despre serviciile RATP (Rapid Ansamblam Trucuri Parsive) Iasi (Iasi adica). Voiam sa pun si o imagine sugestiva despre procesul de conservare din tramvaiele RATP Iasi, insa nu am nici una facuta si nu vreau sa imi sara nimeni in cap ca am furat-o de pe site-ul X.X.X.X

Lasă un răspuns

