AdverSize Matters – Ueb Dizain Iz Pis Of Cheic

RDS – RCS Bataie de joc in toata regula

Posted in Plangeri sau deplangeri by adversize on Martie 18, 2008

logo_rdsnet.gif logo_rdslink.giflogo_rdstel.gif

Ca RDS facea deja lucrul asta, cel putin in Iasi, stiu cam toti iesenii care au avut de-a face cu acesti mici magarusi inconstienti. Insa placerea mea cea mare este ca am gasit asta pe un site de news. Baleam, iti spun drept. Baleam de bucurie ca totusi cineva s-a gandit sa ia in seama sutele de plangeri din toate directiile adresate minunatului RDS Iasi. Pentru ca daca m-as fi apucat eu sa scriu despre asta, in furia mea as fi aruncat doar dumnezei si cruci, as fi spurcat firma lor de nu s-ar mai fi spalat prea curand nici cu toate apele Bahluiului.

Articolul aici .

De altfel, pe acelasi site, respectiv http://www2.hotnews.ro am mai gasit cateva articole interesante, te invit la aruncarea unei ocheade scurte.

RDS, daca nu stii, are multi razvratiti prin fata sediilor lor din orice cartier al Iasului. Dar pentru un timp sa ne oprim la ceea ce au de spus internautii. Nu cred ca te va mai suprinde mai incolo sa afli chestii si mai interesante despre calitatea serviciilor lor sau despre cum isi trateaza clientii, chiar si cei care au statutul de persoane juridice.

RDS o suge!

RCS & RDS Iasi – avertisment public din partea Inspectoratului Regional pentru Protectia Consumatorului
 
Nesimtirea RDS Iasi
 
Cum e RDS? Inca un review care ii face de cacat
 
O alta dovada ca RDS e de cacat
 
Internet de la RDS
 
Multumesc RDS
 
RDS SUCKS
 
Marketing RDS
 

Si pot continua cu cel putin inca 30 de link-uri din care poti trage singur/a o concluzie despre cum se prezinta situatia in realitate. Desigur, imi vei putea imputa ca se poate ca unele dintre aceste link-uri sa fie de fapt niste tipi dubiosi de la nu stiu ce firma concurenta (nu am sa spun nici un nume din motive reclama) care isi posteaza pe blog/forum chestii de genul doar sa le submineze „brand-ul”. Numai ca situatia e reala si oamenii se plang pe buna dreptate. Iar eu ma aflu printre ei, pentru ca am platit mai mult decat scrie in contract, pentru ca pe flyer-ul cu oferta de asta toamna NU era precizat ca numai primul abonament de pe o adresa are gratuitate primele 3 luni, iar tipii care au instalat Net-ul NU au spus nimic despre asta si nici cucoanele de la ghisee. De fapt ele au spus, dar DUPA ce am incheiat contractul. Am fost la OPC, dar ei m-am primit amuzati, spunand ca au peste 300 de plangeri impotriva RDS din varii motive. Iar cei de la RDS au crezut ca s-au spalat pe maini de mine mentionand in treacat ca servicul de instalare a Net-ului (cablare, conectare, instalare) e realizat de o firma cu care au incheiat ei contract in vederea indeplinirii acestei sarcini si, deci, nu de ei, pentru ca ei sunt o firma serioasa si, daca ceva nu merge bine e numai si numai din vina firmei de instalare. Iar adevarul sade si aici, pentru si acea firma s-a dat de sminteala, tipii care mi-au instalat serviciul de Internet spunandu-mi blazati si ranjind ca eu SUNT NOROCOS ca ei au venit dupa 2 saptamani sa-si indeplineasca obligatiile contractuale, pentru ca altii au asteptat si 3 luni. Si eu trebuia sa fac ce? Pentru ca la inceput nesimtirea asta am luat-o drept o gluma nesarata. 3 luni? Si inca mai functionati pe piata? Incep sa dau dreptate unui ilustru necunoscut care a spus ca romanii uita repede tzepile si suturile in cur primite si accepta aceleasi tampenii de mai multe ori la rand… Pentru ca stiu destui care dupa ce si-au terminat contractul cu RDS si l-au refacut/continuat, desi au fost tratati ca niste lepadaturi…

In fine, subiectul e destul de fumat, insa nu vreau ca asta sa ma opreasca sa-mi exprim repulsia fata de RDS, pentru ca si eu am fost nevoit sa inghit rahat de la ei numai pentru ca daca i-as da in judecata nu mi-as permite cheltuilile de judecata si nici un avocat bun. Si apoi, de ce nu, cu cat mai multe plangeri publice, cu atat mai scazute sansele RDS de a atrage mai multi clienti de care sa isi bata joc…

Lasă un răspuns

