AdverSize Matters – Ueb Dizain Iz Pis Of Cheic

Avantajele publicitatii online

Posted in publicitate|promovare|seo by adversize on Octombrie 22, 2008

Calitatea audientei. Internetul reuseste sa concentreze pe anumite site-uri audiente educate,
cu venituri peste medie, interesate de un anumit domeniu (auto, financiar, sanatate, lifestyle
etc). Folosirea site-urilor specializate sau de nisa asigura o ingustare extrem de eficienta a
canalului de comunicare
• Posibilitati infinite de targeting. Internetul fiind un mediu digital, permite un control al
expunerii la nivel individual si nu la nivel de vehicul [geo-targeting, limitari orare, targetare
comportamentala etc]
• Expunerea mesajelor in momente in care audienta nu este expusa la alte medii. Traseul
cronologic al consumatorului roman si expunerea acestuia la diverse vehicule media
evidentiaza o suprapunere neglijabila a altor canale in perioada 09.00-18.00, considerata drept
un prime time pentru Internet, in special pentru populatia adulta, cu putere de cumparare.
• Cost rezonabil pe mia de expuneri, cu posibilitatea controlarii frecventei. Spre deosebire de
alte medii, pe Internet putem identifica istoric vizitele pe un site sau pe mai multe site-uri, in
asa fel incat putem evita duplicarea audientei precum si advertising waste. Vizibilitatea fiind la
nivel de user si nu la nivel de vehicul, alocarea mesajelor se paote face la nivel de surround
session (putem decide cui si de cate ori sa ii aratam bannerul publicitar).

Interactivitatea cu consumatorul. Internetul este un mediu aparte, in care audienta comunica in
permanenta cu brandul clientului, prin diverse forme: formulare de feeback, actiuni pe care le
poate face pe site, comunicare prin email, comunicare de tip instant (chat, messenging)
• Grad mare de control. Bannerele fiind servite printr-o tehnologie de adserving, putem optimiza
expunerea bannerelor din prima secunda de campanie, putem pretesta bannerele publicitare,
putem opri in orcie moment difuzarea bannerelor cu performante mai slabe decat celelalte etc.
• Posibilitatea masurarii precise a interactivitatii. Adserverul poate masura nu doar afisarea
mesajului, dar si clickul pe banner sau alte actiuni ale utilizatorilor: trecerea cu mouse-overul,
expandarea banenrului prin click, completarea unui formular chiar in interiorul bannerului, alte
actiuni – de pilda terminarea primului stagiu al unui joc ce este in interiorul bannerului
• Rapiditatea implementarii comparativ cu media traditionala. O campanie pe Internet poate porni
in cateva minute, daca planificarea media este aprobata si bannerele sunt realizate rapid de atre
agentia de creatie. Este mediul ideal pentru extra-bugete.

Sursa: Doru panaitescu

Tagged with:

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: