AdverSize Matters – Ueb Dizain Iz Pis Of Cheic

Prezenta online a unui brand

Posted in publicitate|promovare|seo by adversize on Octombrie 22, 2008

Strategia.

Scopul general al prezenţei online este acelaşi ca al unei prezenţe fizice: de a vinde mai mult dar scopul imediat, din punctul de vedere al branding-ului, este de a creşte notorietatea brandului şi loialitatea faţă
de acesta. Există o serie de întrebări fundamentale pe care o organizaţie trebuie să şi le pună înainte de a face primul pas virtual: De ce doreşte o prezenţă on-line?, De ce ar vizita un client site-ul?, Ce trebuie să facă pentru a face vizitatorii să revină pe site periodic?, Ce avantaje şi dezavantaje poate aduce prezenţa
on-line?, Ce face concurenţa în acest domeniu?, Ce poate oferi (on-line) în plus faţă de concurenţă? etc.

Numele de domeniu.

Numele de domeniu este echivalentul adresei poştale a magazinului sau a sediului organizaţiei – locul unde se vor îndrepta toţi clienţii interesaţi. El este modalitatea primară de contact on-line şi de aceea trebuie să fie uşor de ţinut minte, relevant (adică să aibă legătură directă cu afacerea dezvoltată), să nu genereze confuzii şi să aibă o ortografie accesibilă (în special trebuie evitate dublurile de litere). În mod ideal, numele de domeniu coincide cu numele companiei (www.numecompanie.ro) sau al brandului şi este promovat în toate materialele de comunicare. În plus, accesarea URL-ului unei organizaţii nu trebuie să conducă potenţialul client la un site „aflat în construcţie” sau „suspendat temporar” din diverse motive (de exemplu este implicat în litigii în curs de desfăşurare sau datele furnizate la înregistrare sunt false) deoarece poate determina atât migraţia vizitatorului către site-urile concurente cât şi pierderea încrederii consumatorului în companie.

(Lect. G. GROSSECK)

Tagged with:

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: