AdverSize Matters – Ueb Dizain Iz Pis Of Cheic

Publicitatea online

Posted in publicitate|promovare|seo by adversize on Octombrie 22, 2008

Alegerea unui target se face la fel online ca si offline. Trebuie sa alegeti publicul tinta care va intereseaza si apoi sa-l gasiti si sa-l atingeti cu comunicarea.  Suna simplu. Problema vine din faptul ca exista extrem de multe optiuni de a atinge acest target pe Internet. De aceea el trebuie stabilit extrem de clar de la inceput. Daca vreti sa va adresati tinerilor cu varste intre 18 si 25 de ani, puteti sa ii gasiti pe Internet in foarte multe locuri. Ei stau pe site-uri de stiri, pe site-uri de jocuri, de video si music sharing, in retele sociale, pe e-mail, etc.
De aceea poate este mai bine sa faceti segmentarea targetului si mai mult. Puteti sa descoperiti ca in cadrul targetului aveti cateva segmente semnificative pentru care comunicarea dumneavoastra poate lua forme putin diferite. Sa dau un exemplu. Tinerii carora vreti sa va adresati pot fi cu nivel de trai ridicat sau mediu, pot fi pasionati de jocuri sau de muzica, pot fi atenti la pret sau atenti la imagine atunci cand cumpara ceva. Cu ajutorul Internetului puteti sa-i gasiti pe toti destul de usor. In acest caz, este poate mai bine sa va personalizati putin comunicarea pentru a va adresa tuturor. Asta considerand ca nu vreti sa alegeti o nisa dintre aceste segmente.
E important sa pastrati mesajul/conceptul unitare. Deci nu va ganditi ca veti avea un mesaj cu totul diferit in cadrul acestor segmente. Insa daca produsul sau serviciul dumneavoastra are drept caracteristici, sa zicem, “o imagine excelenta si un pret rezonabil”, puteti marketa in primul rand imaginea catre segmentul care e interesat de ea, si pretul catre segmentul constient de pret si valoare.

Sursa: Metromind White Paper

Tagged with:

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: